• nutizie

A Fiera di u Sport di a Cina 2025 s'hè tenuta da u 22 à u 25 di maghju in u Centru Espositivu Internaziunale di Nanchang Greenland in Nanchang, Jiangxi.

gfhern1

In l'area di mostra di badminton di u Nanchang Greenland International Expo Center, Victor di San Petruburgu, Russia, stava accantu à una macchina di serviziu di badminton è hà datu una spiegazione. Quandu a macchina di alimentazione di badminton si hè messa in moto, u badminton hè cascatu precisamente in a zona designata à una frequenza fissa.

gfhern2

Wan Ting, un capu natu in l'anni 1990, stava à l'altra estremità di a zona espositiva per presentà u pruduttu à i clienti.

 gfhern3

Victor gestisce attualmente a più grande sala di badminton di San Petruburgu, è serve ancu cum'è allenatore principale. A macchina di serviziu di palle di a marca "SIBOASI" aduprata in a sala hè di a Cina.

In u 2006, quandu u babbu di Wan Ting hà guidatu a squadra per sviluppà u primu batch di macchine di lanciu di palla in Cina, u mercatu domesticu ùn avia guasi nisuna cunniscenza di tali prudutti. "À quellu tempu, ancu l'allenatori prufessiunali eranu resistenti è pensavanu chì e macchine di lanciu di palla rimpiazzerebbenu i so impieghi", hà ricurdatu Wan Ting.

Wan Ting (à diritta) è Victor in l'area di mostra di u Sports Expo.

Per truvà una via d'uscita, anu decisu di vultà a so attenzione à i mercati stranieri cù tassi di penetrazione più alti è un numeru più grande di participanti. "À quellu tempu, stu tipu di pruduttu era digià dispunibule à l'esteru, è u numeru di participanti era relativamente grande. A cunniscenza di a furmazione da parte di l'allenatori era relativamente avanzata, è eranu tutti felici di utilizà l'equipaggiu per aiutà in a furmazione è l'insignamentu, cusì avemu accumulatu assai clienti stranieri da tandu. Parechji di elli sò vechji clienti chì anu cooperatu cun noi per più di dece anni da u principiu à avà."

 gfhern4

U babbu di Victor hà scontru u babbu di Wan Ting per via di a cuuperazione in una tale opportunità.

«(Victor) hà cuminciatu à ghjucà à u badminton quand'ellu era ghjovanu. L'impresa di u so babbu era impegnata in u cummerciu à l'ingrossu di articuli sportivi. Hà utilizatu a nostra macchina alimentatrice di badminton per allenà si quandu era ghjovanu, dunque a cunniscia assai bè è l'utilizava bè. Sta volta hà pigliatu l'iniziativa di vene à dà un'ochjata. Perchè sapia chì a nostra mostra era frequentata da persone di diversi paesi è regioni, vulia cumunicà cù persone di diversi paesi è regioni nantu à u badminton è cumu aduprà megliu a nostra macchina di serviziu di badminton.»

«Li avemu aiutati à dimustrà i prudutti à a mostra è à sparte a so sperienza.» Victor hà dettu: «Questa hè a prima volta chì assistu à a Sports Expo. Sò surpresu da e numerose tecnulugie diverse presentate quì, in particulare u sviluppu di l'intelligenza artificiale in Cina.»

 gfhern5

Daretu à a cuuperazione intergenerazionale à longu andà trà e duie famiglie di Wanting è Victor, hè un riflessu di a stabilità di a fabricazione cinese è un microcosmu di e numerose imprese di cummerciu esteru à a Sports Expo.

I dati finali di l'audienza publicati ufficialmente da Sports Expo mostranu chì u numeru tutale di cummercianti è visitatori chì entranu in u locu durante tuttu u periodu di mostra hè 50.000; u numeru tutale di cumpratori stranieri chì entranu in u locu supera i 4.000; è u numeru tutale di visitatori chì entranu in u locu hè 120.000.

gfhern6

In termini di vulume di transazzioni, i risultati cummerciali raccolti solu in l'area di currispundenza cummerciale di a mostra mostranu chì l'importo di compra previstu di i cumpratori VIP stranieri supera i 90 milioni di dollari americani (circa 646 milioni di RMB) (queste dati ùn coprenu micca tutta a mostra).

Leon, un omu d'affari stranieru di Spagna, hà dettu: "Forse più di una decina d'anni fà, parechji cunsumatori europei è americani avianu un stereotipu nantu à i prudutti cinesi - economici. Ma avà, i prudutti cinesi sò assai populari nantu à e piattaforme di e-commerce europee è americane è i social media. Non solu sò economici, ma sò ancu high-tech, è certi prudutti sò ancu pieni d'imaginazione. Queste sò nuove etichette".

Cù l'ascesa di u cummerciu elettronicu transfrontalieru, sempre più cumpagnie cumincianu à circà novi modi per andà à l'esteru. Questa Sports Expo hà ancu urganizatu apposta una riunione di furmazione di cummerciu elettronicu transfrontalieru per realizà corsi teorichi è simulazioni di trasmissione in diretta transfrontaliera.

gfhern7

«Solu capendu i bisogni di i clienti pudemu fà boni prudutti.» À a Sports Expo, parechji clienti stranieri è cumpratori di canali anu cumunicatu direttamente cù i pruduttori cinesi è e piattaforme di e-commerce, anu currispunditu à i bisogni è anu currispunditu currettamente l'infurmazioni.

Sicondu u persunale di Sports Expo, quandu i clienti indonesiani anu negoziatu in situ, anu prestatu una attenzione particulare à a pussibilità chì a macchina per l'alimentazione di palle siboasi si adatti à u clima tropicale; i clienti israeliani anu verificatu ripetutamente a sicurezza di i dati di u sistema IA. I bisogni di materiali rispettosi di l'ambiente suggeriti da i clienti danesi per copre e macchine alimentatrici di palle, i bisogni di i clienti africani per l'alta temperatura è l'esposizione... sò gradualmente integrati in a cuncepzione di u produttu.

gfhern8


Data di publicazione: 07 di ghjugnu di u 2025